Metis Finanse Sp. z o.o.
Податковий консультант номер 787
вул. Перемоги 10, 44-100 Глівіце
тел.: 516-222-826
Лікарі-підприємці зобов'язані користуватися касою, починаючи з першого пацієнта, який є фізичною особою, що не займається підприємницькою діяльністю, або фермером на спрощеній системі оподаткування. Цю групу професій не стосується вже опція податкового звільнення, відповідно до якої зобов'язання використовувати касу виникає тільки після перевищення ліміту обороту 20.000 грн.
Більше того – з 1 липня 2021 року лікарі та стоматологи, які надають медичні послуги, зобов'язані використовувати онлайн-каси. Онлайн-каси обладнані функціональностями, які дозволяють безперервну, автоматизовану та пряму передачу даних, зареєстрованих при їх використанні, до інформаційної системи Центрального репозиторію кас.
У податковому праві передбачено однак ситуації, коли лікарі будуть звільнені від зобов'язання використовувати касу, і це без урахування обсягу обороту.
Першою такою ситуацією є надання послуг особисто особами з вадами зору, які мають висновок про значну або помірну ступінь інвалідності, що ведуть самостійно підприємницьку діяльність. Звільнення також надається, якщо послуги надаються при наймі лише одного працівника з вадами зору, який має висновок про значну або помірну ступінь інвалідності.
Другою можливістю є приймання оплати за виконані дії через пошту, банк або кредитну спілку (СКОК) на банківський рахунок або на рахунок у СКОК. На практиці це означає виключення можливості приймання оплати готівкою, щоб скористатися звільненням. Додатково з обліку та доказів, що документують оплату, повинно однозначно випливати, до якої конкретно дії вони стосуються.
Бюро бухгалтерських і фінансових послуг
Компанія податкового консалтингу